Vēl pavisam nesenā pagātnē lieli, daudzfunkcionāli tirdzniecības centri Latvijā bija jaunums. Kā viens no pirmajiem 1998. gadā savas durvis pircējiem vēra tirdzniecības centrs „Mols”.
Tas ātri kļuva par iecienītu iepirkšanās vietu, par ko liecina paplašināšanās jau pēc četriem gadiem. Šo tirdzniecības centru raksturo arī konkurētspējīgās priekšrocības, kas jau ilgstoši tiek piedāvātas mazumtirgotājiem. Šodien „Mols” ir tikpat mūsdienīgs kā pēc atvēršanas 1998. gadā; tā piedāvātais preču un pakalpojumu klāsts pievelk autovadītājus, kas diendienā brauc pa Krasta ielu. Iespējams, tāpēc to visvairāk iecienījuši tieši vīrieši. Citu Rīgas tirdzniecības centru vidū „Mols” izceļas arī ar to, ka ir nepārspēts līderis vidējās pirkuma summas ziņā.
Šobrīd „Mols” ir ne tikai tirdzniecības centrs, bet arī pievilcīga vieta, lai sarīkotu biznesa tikšanos vai vienkārši labi pavadītu laiku kopā ar draugiem un ģimeni.
Kopš 2012. gada „Molā” ir pieejams bezmaksas WiFi, kas uzņēmējiem dod iespēju strādāt, atrodoties ārpus biroja, savukārt citi pircēji satiekas, lai skatītos sporta spēles un izklaidējošus raidījumus uz lielā TV ekrāna. „Mols” sagaida ikvienu pircēju ar saukli „Jūties labi!”, un visas tirdzniecības centra ikdienas aktivitātes un arī īpašie notikumi ir veidoti tā, lai nodrošinātu maksimālas ērtības pircējiem.
Tirdzniecības centrs „Mols” ir viegli sasniedzams ar auto un piedāvā ērtas iespējas novietot automašīnu gan daudzstāvu autostāvvietas ēkā, gan āra stāvvietā ar 870 vietām.
„Mola” ģeogrāfiskais novietojums to padara par iecienītu iepirkšanās galamērķi pircējiem no citām Latvijas pilsētām, kuri ierodas galvaspilsētā ar auto.
Pašlaik „Molā” ir 120 veikalu, kas piedāvā visas tradicionālās preču kategorijas un pircēju iecienītākos zīmolus.
Apmeklētāju rīcībā ir vairāki restorāni un kafejnīcas, kā arī Latvijā tik populārais pārtikas lielveikals „Rimi”, ja nepieciešams iepirkties ēdiena gatavošanai mājās. „Mols” piedāvā vidēja un augsta līmeņa zīmolu preces. Sev piemērotus pirkumus šeit var atrast visdažādākie Rīgas iedzīvotāji un viesi, taču īpašā “Mola” mērķauditorija ir klienti, kas zina, ko vēlas, ar samērā augstiem ienākumiem un dinamisku dzīvesveidu. „Molā” atrodami arī visu ikdienā nepieciešamo sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji.
„Mols “ rūpējas par pircēju labsajūtu, piedāvājot apmeklētāju interesēm atbilstošus izklaides un sabiedriskos pasākumus.
Tā kā vairākums pircēju “Molā” ir vīrieši, ikgadējo notikumu vidū ir tādi, kas īpaši vērsti uz šo auditorijas daļu – konkursi „Latvijas Gada auto” un „Latvijas Gada motocikls”, kā arī jaunās motociklu sezonas atklāšana.